Saturday, June 1, 2013

Sayangi Kesihatan Diri Anda

RAMAI YANG SUDAH SEMBUH DARI SAKIT KRONIK YG DI TANGGUNG BERTAHUN- TAHUN..ADA DUIT PUN..SAKIT TAK BERMAKNA JUGA...

● senggugut,
● stroke
● slipdisc
● migraine
● tekanan perasaan
● gila / sakit jiwa
● insomia
● darah tinggi
● koma sbb otak kecut
● asma dan apa saja masalah kesihatan

CUMA PERLU TIDUR JERRR

● tidur dgn BVSM bagi yg belum sakit InsyaAllah dapat elakan sakit jantung dan stroke. Bangun pagi..badan terasa ringan..cergas..ada tenaga..

Bila dah mula bersama BVSM:

~ada yg cepat rasa kesannya, ada yg lambat rasa
~ada yg kata terus rasa nak muntah
~ada yg kata lega kak...1st night tidur...subhanallah sedapnyerrr tidur..ringannyerr badan
~ada yg rasa..kakak masalah tulang belakang saya ....masih rasa sampai sekarang w/pun kurang
~ada yg kata...tulang blkg saya dah okkk....alhamdulillah
~ada yg kata .. saya muntah2!!
~ada yg kata..... malam tadi saya mimpi teruk dan takuttt!!
~ada yg kata...... saya tak boleh tidur malam tadi
~ada yg kata ..... saya dah bertahun tak boleh tidur.... mlm tadi saya tidur lena !!
~ada yang kata .... masalah kronik saya selama 6 tahun bagai di buang terus

apapun...cara kerja BVSM adalah :

~ membelai, mengurut mesra badan anda sambil menyihatkan sel
~detox
~perbaiki
~memulih

JIKA ANDA SAYANG KESIHATAN ANDA!!!! TIDAK RUGI ANDA MENGELUARKAN SEDIKIT DUIT UNTUK MENCUBANYAAAAA!!!

Tnggu apa lagi!!! AYUH MELABUR UTK KESIHATAN DIRI & KELUARGA

* Tempah sekarang 

Hotline : 0196323936- Zety 0136327456-Azlan


Technorati Tags: bio velocity sleep mate.

No comments:

Post a Comment